top of page

Χριστιανοί χωρίς Χριστό...


Προ καιρού, ως Έλλην και Χριστιανός, επιθύμησα κι εγώ να επισκεφθώ το Άγιον Όρος. Ο αδελφός μου μού πρότεινε την Σκήτη του Αγίου Ανδρέου. Όμως, με μεγάλη μου έκπληξη, έμαθα ότι δεν είμαι δεκτός εκεί, διότι είμαι Καθολικός. Το αποδέχτηκα, αν και ήταν προσβλητικό. Όμως, όταν αργότερα είχα ένα σεβαστό χρηματικό ποσόν στη διάθεση των Μονών τού Αγίου Όρους, τα αισθήματα των μοναχών για μένα μετεβλήθησαν αμέσως! Το χρήμα, ο Μαμωνάς, τούς έκανε καταδεκτικούς, κάτι που με εξόργισε. Με τη μεσολάβηση ενός μοναχού της Μονής Κουτλουμουσίου που είχε ένα κάπως πιο οικουμενικό πνεύμα και αισθάνθηκε άσχημα για τη συμπεριφορά των αδελφών του, έδωσα τόπο στην οργή. Ο μοναχός αυτός μάς κάλεσε να επισκεφθούμε τη Μονή του, όμως με την προϋπόθεση, όχι μόνον να μην λειτουργηθούμε, αλλά ούτε καν να εισέλθουμε μέσα στον Ναό, λες και είμαστε μιάσματα.

Επομένως, όταν με τις πρακτικές αυτές προδίδουν τον Θείο Λόγο και την Αγάπη του Χριστού, συμπεραίνουμε ότι οι μοναχοί αυτοί δεν είναι Χριστιανοί με Χριστό. Ο Κύριος ας τους λυπηθεί κι ας τους οδηγήσει στη μετάνοια.


+ Γεώργιος Παπαθανασίου

Αρχιεπίσκοπος.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Δεν υπάρχουν ακόμη ετικέτες.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page